2011年5月11日 星期三

2011 Hold Me For A While - LOVE


2011 Hold Me For A While - LOVE




Hold me for a while Rednex

*Hold, hold me for a while
I know this won't last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away

What's that sparkle in your eyes?
Is it tears that I see?
Oh tomorrow you are gone
So tomorrow I'm alone
Short moments of time
We have left to share our love

We're in each others arms
Soon we're miles apart
Can you imagine how I'll miss?
Your touch and your kiss?
Short moments of time
We have left to share our love

Hold, hold me for a while
Hold, hold me now
From dusk to dawn all night long
Save, save me now
A short moment of time

擁抱我一會兒
我知道,這樣是不會長久
所以今晚擁抱住我
在明日清晨帶你走之前

是什麼在妳眼中閃耀著?
那是我看見的淚水嗎?
明日你將會離開
那麼明天我將會獨自一人
這會是光陰的一剎那)
我倆將要留下來互相分享愛

我倆互相擁抱在懷中
但很快我倆就要分手了
你能想像到,我會多麼想念你嗎?
想著你的觸摸,你的香吻嗎?
這將是光陰的一剎那)
我倆將要留下來互相分享愛

擁抱我一會兒
現在擁抱住我
從今晚的黃昏到黎明
現在來挽救我
這將會是光陰的一剎那

沒有留言:

張貼留言