2011年2月10日 星期四

2011 左永安顧問 Mariah Carey - My All (Pavaroti and Friends 1999) 中英文歌詞








Mariah Carey - My All附歌詞

I am thinking of U.我想起了你。
In my sleepless solitude tonight.
在這孤枕難眠的夜晚。
If it wrong 2 love U.
如果愛你是個錯誤。
Then my heart just won't let me be right.
然而我的內心無法解脫。
'Cause I drowned in U.
因為我迷戀你。

And I won pull through.
而且我無法度過難關。
Without U by my side.
沒有你在我身旁。
I give my all 2 have.
我願付出我的所有。
Just one more night with U.
換得與你共聚一晚。
I risk my life 2 feel.
我原用我的生命做賭注去感受。

Ur body next 2 mine.
你擁我入懷的那一刻。
'Cause I can go on.
因為我無法繼續-
Living in the memory of our song.
生活在我們如歌的回憶裡。
I give my all 4 Ur love tonight.
我願付出我的所有換得你今晚的愛。
Baby can U feel me ?
寶貝,你能否感受到我的心意?

Imagining I looking in Ur eyes.
當我看著對你的憧憬。
I can see U clearly.
我無法明確的瞭解你。
Vividly emblazoned in my mind.
你是我心中鮮明的紋章。
And yet U so far.
你離我如此遙遠。
Like a distant star.
就像那遠方的星星。

I wishing on tonight.
我渴望今晚。
I give my all 2 have.
我願付出我的所有。
Just one more night with U.
換得與你共聚一晚。
I risk my life 2 feel.
我原用我的生命做賭注去感受。
Ur body next 2 mine.
你擁我入懷的那一刻。

'Cause I can go on.
因為我無法繼續-
Living in the memory of our song.
生活在我們如歌的回憶裡。
I give my all 4 Ur love tonight.
我願付出我的所有換得你今晚的愛。
I give my all 2 have.
我願付出我的所有。
Just one more night with U.
換得與你共聚一晚。

I risk my life 2 feel.
我原用我的生命做賭注去感受。
Ur body next 2 mine arm.
你擁我入懷的那一刻。
'Cause I can go on.
因為我無法繼續-
Living in the memory of our song.
生活在我們如歌的回憶裡。
I give my all 4 Ur love tonight.
我願付出我的所有換得你今晚的愛。

沒有留言:

張貼留言