2011年2月27日 星期日

2011 I believe my heart with all my soul what I feel for you I will feel my whole life long.









歌曲介紹:

 I Believe My Heart [我相信我的心]

 詞曲:安德烈洛伊韋伯

 演唱者:Duncan James & Keedie 男女合唱

 全世界的最愛,


    英國第一男聲團BLUE裡的Duncan與英國跨界新女生Keedie

 共同演繹「歌劇魅影」音樂劇之王,安德烈洛伊韋伯最新音樂劇「白衣女郎」主題曲。

 收錄在『春浪漫』合輯中,共有十八首浪漫單曲

歌詞:

 英文版
 [Duncan]
 Whenever I see your face the world disappears,
 All in a single glance so revealing.
 You smile and I feel as though I've know you for years.
 How do I know to trust what I'm feeling?
 I believe my heart,
 What else can I do?
 When every part of every thought leads me straight to you.
 I believe my heart.
 There's no other choice,
 For now whenever my heart speaks, I can only hear your voice

 [Keedie]
 The life-time before we met has faded away.
 How did I live a moment without you?
 You don't have to speak at all, I know what you'd say.
 And I know every secret about you.
 I believe my heart.
 It believes in you.
 It's telling me that what I see is completely true.
 I believe my heart.
 How can it be wrong?
 It says that what I feel for you I will feel my whole life long.

 [Duncan and Keedie]
 I believe my heart.
 It believes in you.
 It's telling me that what I see is completely true.
 And with all my soul
 I believe my heart.
 The portrait that it paints of you is a perfect work of art

 中文版

 [Duncan]

 當我遇見妳

 我的世界裡只有一個妳

 輕輕的一瞥 洩漏了妳的心事

 妳的微笑 讓我也同樣的感覺

 我不知 該不該相信內心的感覺

 我的心滿是浪漫的春意

 除了愛妳之外 我別無他想

 無時無刻 分分秒秒

 所想到的 都是妳

 我心滿是浪漫的春意

 我別無選擇 決不退縮

 從今而後在我的心裡面

 只聽的到 妳的聲音

 [Keedie]

 在遇到你之前的那些日子
 
 都已隨風消逝

 沒有你的日子我是怎麼過來的

 你不用開口

 我明白你的心意

 我了解你內心所有的秘密

 我心滿是浪漫的春意

 我相信你

 我的心 告訴我 一切我所感受到的

 是如此的真實 絲毫不假

 我心滿是浪漫的春意

 我的感覺 絕對不會錯

 它告訴我 我對你所有的愛

 會讓我 伴隨著你 直到永遠

 [Duncan and Keedie]

 我心滿是浪漫的春意

 我相信 就是你了

 我的心 告訴我 一切我所感受到的

 是如此的真實 絲毫不假

 用盡我所有的靈魂與力量

 我心滿是浪漫的    春意

 印在我心裡的影像是你

 是我心中最美好的 春景


特別



沒有留言:

張貼留言