2011年1月21日 星期五

2011 Always on my mind 英語訓練 TOEIC多益英語測驗







依稀記得,在妳高興或悲傷的時候,我會輕輕地擁妳入懷。
依稀記得,我總是盡己所能,以細膩體貼的心來陪伴妳。
而今,為何在時間的洗滌下,我的熱情卻已漸漸地褪色。
也許妳早已察覺到,在我的內心,妳已不是我的唯一。
現世狂亂的愛情遊戲裡,因我的自私,致深陷在盲目的追逐而無法自拔。
如今除了追憶往昔種種的好之外,抱歉再說出口已不具任何意義。
哦!那珍藏在記憶深扉的動人倩影,
那歷歷在目的依依情景,
我知道今生,妳將 Always on my mind.
在那段我叛逃的日子裡,妳獨自咀嚼著孤寂與冷清的愁滋味。
深情猶在的雙眸,總會向著遠處的窗外凝視,
想妳那時必也渴望我再一次的擁抱。
雖然也曾在腦海裡,閃過妳一絲動人的微笑,
而我所擁有的也是人間最真誠的愛與關懷,
然我依舊是沉溺在溫柔鄉而無法抽離,
對於妳心底的感受竟然全般地漠不關心。
如今,除了暗自徒嚐苦果外,也只剩下永無寧日的追悔。
告訴我:妳還願意對我深情一眸;
告訴我:妳還會再給我一次贖罪的機會。
哦!那珍藏在我記憶深扉裡的動人倩影,
那歷歷在目的依依情景
我知道今生,妳將 Always on my mind.


Always on my mind - - - - - - - - - - - -  Artist: Willie Nelson
Maybe I didn't love you quite as good as I should have
Maybe I didn't hold you quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time
You were always on my mind
You were always on my mind

Maybe I didn't hold you all those lonely, lonely times
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
If I made you feel second best
I'm sorry, I was blind
You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me one more chance to keep you satisfied
 



沒有留言:

張貼留言